piątek, 6 maja 2016

Królowa nauk z wizytą w Żółkiewskim - 5 maja 2016 rok

Proszę o podpis - Maria  Skłodowska  Curie
 8.30
Wyłączyłam tę prostownicę czy nie? Wyłączyłam czy... ? A niech się grzeje.
 8.34
 8.35
I pamiętajcie, że Ja tam stoję pod szkołą i jak któreś mi źle napisze, to mam kątomierz i ekierkę z pracowni, no wiecie tę drewnianą i nie zawaham się jej użyć. A jak będzie trzeba to przymiarem prostym poprawię. I ostrzegam, że jestem w formie - właśnie wróciłam z fitnessu.
 8.39
 8.41
Ostatnie zdjęcie bez matury.
 8.55
Po wszystkim damy nogę oknem.
 8.56
8.57

 8,58
DWAJ PANOWIE Z MATURĄ
 8.59


9.00 MATURA

A jak nie wyłączyłam tej prostownicy.

2 + 2 = ?

Wszystkie rozwiązania już wpisałam, tylko teraz jak im to wyjaśnić, skąd je wzięłam?

30 % z x = ?

(n+x) x k = a(n-k)

Po pisemnych muszę zrobić sobie nowe tipsy.  


(x+b)=

Wyjechał ze stacji A do stacji .... wyjechał do stacji ...?

tangens cotangens sinus cosinus 

Suma kwadratów przyprostokątnych równa się ......Wyłączyłam czy nie? Żadne syreny nie wyły. Najgorzej, że ta nowa torebka może spłonąć. 




Głowa już mnie od tego rozbolała.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz